30 Okt. Lugn dag


Hallå där.
Igår efter jobbet åkte jag till Anna, hon var barnvakt åt Ann & Tom:)
45 minuter från bussen till huset och vägen gick Anna med en hund som inte lyssnar, Tom som cycklade och Ann som far runt:P + att det var kolsvart ute. Rätt rolig färd..!

När vi väl kom hem ville Ann baka, så vi satte igång att röra ihop en sockerkaka.. Hur god som helst!
In i ducshen med Ann, Tom kollade tv..
Upp med Ann i sängen.. God natt!
Trodde vi ja! :P..
kunde inte somna.. så på med Tjorven filmen! Men de va inte till så stor hjälp
när man saknar pappsen! Så jag gick upp och la mig där och nära på att somna!
Pappa kommer hem och han sjutsar oss hem till Anna.



Idag skulle jag och Anna gå upp tidigt för att fixa en hel del. Men nej! 13.00, upp och åt frulle. simnka oss fort och klä på oss något fort som attan! Vi fick typ springa till bussen, men den missade vi:P HAHA!  Orkaaaar inte!
AJa, vi tog oss till Norrtälje iaf och köpte kalsonger och lämnade in dom på ett tryckeri. Det är en present till Sara och Annas kompis uppe i Östersund!
Hello Titti:P
När de va gjort gick jag och Anna till Cafe hörnan och tog en toast med Latte.
Sen var det dags för mig att jobba!
Tjoho..! upp till Ingvor i spöregnet, sedan till Nordrona med Ingvor och Rasmus. Vi kollade på hans träning.
Sedan gick vi tillbaka, helt dyngsura!
Varm choklad med smörgås och sen åkte jag hem! Min mamma och två systar hämtade mig!

Och imorgon FLYTTAR jag..!
Det är jag Matilda ledssen för/ Matileengstrom.blogg.se


Lite bilder från Idag-

     
     
     
   



 "Hello! Det ät jag som är Hello Titti.. Jag ska sjunga en låt till PJ fr att han är så snäll. Låten heter Tittilija Lind.
Tittilija Lind... TACK FÖR MIG, det är jag som är Hello titti, WRUM, WRUM, WRUUUUUM"




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback