Jobbat

Helt otrolig dag!
Idag vart jag så stum på jobbet. Det var en av brukarna som spelade piano för mig:).. De lät ju inte så kul kanske.. Men brukaren är blind! Helt otroligt! Förstå att vara blind och spela så sjukt bra! Jag vart helt stum...!

Sen när jag åkte hem så ringde Sara, så jag drog en sväng till ICA Bergshamra där hon jobbar. Johanna va även där.. snackade lite. Sen ringer pappa och ska ha bilen, han sa att jag skulle hälsa Sara att fylla på kassorna för han skulle hämta ut STORvinsten:P Haha! Vi får väl se hur stor den va..!

Imorgon fyller Johanna 19 år! Så får väl se om vi ses ute på krogen kanske.. Annars hoppas jag på att bli bjuden på kalas:P

Hm, jag vill ju åka till Bro i helgen. Måste prata med Jaqline och höra om hon är där. Annars blir det bara på Söndag, då min gammelmormor fyller 88 år...

Ha det bra så länge♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback