Mina hundar


Har förtillfället inget att göra..! Hundarna svansar efter mig, antar att dom vill gå ut.
Så jag tog lite bilder. Ni måste även få se min lata katt som är Herren i huset, tror han!
Om det sitter någon  i "hans" fottölj är det bara att flytta sig..! Annars står han där och väntar tills han får den.
Mina damer & herrar.... TUDOR!


Ni ser! "Ge fan i min fottölj"blicken.


Lite bilder på hundarna med, Izor & Loka:






Mitt upp i fotningen försvinner Loka..?! Eller?



Eller inte.. jag hör hur någon gräver under vedboden! Kan det vara Loka..?!



Bara det är inte en äcklig grävling...! Nejdå.. Tittut!



Här har vi henne!.. Det va ju inte en liten grop Loka, vad ska pappa säga? :P

Tur att inte Izor också försvann...
♥                                                               ♥

♥                                                                ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

näämen haha , hur kom loka upp sen då?:P

2008-09-04 @ 15:55:01
Postat av: Bellan

naaaw!!

2008-09-05 @ 14:18:36









Kom ihåg mig?

Trackback