Busted.

Sov ingenting inatt..  undra vad det beror på? Kanske för att jag inte sover med Tim, kanske för att jag ligger och tänker på alldeles för mycket.. Det kan bero på precis vad som helst :S Jobbigt! Ialla fall när man ska upp tidigt och har en dag jobb framför sig.
Nu sitter jag hemma hos mormor, framför öppna spisen och värmer mig. Det är ju inte så speciellt varmt i detta hus.

Idag efter jobbet så åkte jag och sola. Jag tänkte ju så att, det är ju sol ute idag så då lär det ju inte vara en människa som vill sola i solaruim.. Ah, visst! Det var ju fullt, men som tur var så var det en tjej där som jag fick gå före :) Thanks!

Jag är helt slut, så nu ska jag ta mig en kopp te och vänta på att Tim kanske hör av sig. Jag har försökt få tag på honom hela dagen :S Men han har säker fullt upp i Sälen. Men ett litet samtal skulle värma.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback