Från igår till idag

Igår körde jag, Kajsa och Matilda mormor och Ove till arlanda. Dom ska till Spanien, lite skönare än det här tråkiga sverige. Efter den ganska långa vägen åkte vi till Rimbo och tog en lunch på Cissis :) Dom slår ju allt!

När vi kom hem så packade jag och Matilda alla kläder och accessoarer som skulle med till vårat nya tillfälliga boende. Tim kom i samma veva:) åh, han ska åka borta imorgon, han ska till Sälen med sina vänner. En hel vecka ska han vara borta.. Hur klarar jag de?! :D kommer sakna honom så mycket. Jag är ju så van att vara med honom varje dag och bara en dag utan Tim är en pina :S Men man måste ju lära sig alla gångar här i livet:) När han kommer hem så ska han få gottgöra sig tänkte jag, med en romantisk middag kanske?! ett bubbelbad med spa... ja, något åt det hållet iallafall :D

Matilda och jag har varit jätteduktiga och gjort en redig frukost, och nu sitter vi och kollar på Tzatsiki- vänner för alltid. Senare tänkte vi gå ut på en promenad, ska ringa Sara med så vi kan gå allihoppa:)










Ha en mysig dag så hörs vi sen.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback