GLAD PÅSK

Hej hopp :)
Jobbade idag och hämtade Sara, sen åkte vi hem till underbara familjen.
Jag har fått jättefina påskrosor av min lilla älskling! Tack babe.
Pappa fyller även 51 år idag, så GRATTIIIIIIIS pappi <3 älskar dig!
Mamma, jag, Matilda & kajsa har lagat middagen idag, kyckling med potatisgratäng, jättegott. Min duktiga mamma har gjort smörgåstårta som vi ska äta still kvällen.. Mycket ätande idag:P men vi ska ändå gå på promenad! Jag var på flygis och handlade påskägg till Timmen, så det fick han leta efter när han kom hem. Påsket bestod av lite smått & gott, fyra triss. Vann på två av fyra. Totalt 75 kr! Alltid något.

Glad påsk på er alla, nu ska jag umgås med mina kära.
















Kommentarer
Postat av: Sara Nyquist

Fint, fint och gott, gott! :)

2010-04-02 @ 22:17:10
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback