Mysig kväll.

Jag har tänkt på en sak :) Det är sant, jag har tänkt :)
.. Jag skriver rätt ofta att allt är mysigt, eller jag ska mysa etc. Men jag måste ju ha ett väldigt mysigt liv !

Idag ringde pappa och sa att jag skulle hämta upp Kajsa för att han hade glömt det.
-  Ja självklart kan jag göra det. Ska bara betala!
Nu senare mot kvällen ringde pappa och frågade vart Kajsa var?!
HAHA! Jag hade glömt henne jag med! Stackarn. Bortglömd, lilla Kajsa. Men pappa var så snäll och åkte å hämtade henne.

Nu sitter jag, Tim och Cody (inte Codie, fick en rättelse idag) och kollar på hockey, fotboll.. Tipplappen har vi rivit. Så inga pengar idag. Tur att det är lön snart och jag kommer få en fet lön denna månad :) Great! Shopping nästa.
Jag måste köpa SKOR ! Ny väska kanske, lite kläder.. Jag skulle vilja köpa färgade linser och göra nagelförlängning. Så får se om det görs denna månad?!

In i duschen och på med "mys" :D kläderna...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback