God förmiddag.

Det blev Trägårn igår iallafall, lyckad kväll! Efter trägrån tänkte jag, Jossan och Johanna gå till Teatern. Kul!!.. att stå i kön typ 1 timma. Så när det var 10 minuter kvar tills bussen skulle gå hem, drog vi oss ur kön och sprang till ett korvstånd och köpte korv + cola.. Sen var det bara att ge gärnet upp till bussen. Tack tjejer och killar för en lyckad onsdagskväll.

Idag är jag helt slut i kroppen, så jäkla trött!  För det första för att jag var ute igår och sen för att en äcklig, surrande fluga väckte mig 07.00 imorse.. så den har jag jagat till 11.00. Tack flugan!

Ikväll ska jag på BIO!-mamma-mina syskon-svägerska Sarah-min älskling Tim- Tror inte jag missat någon :)
"Bröderna karlsson" ska vi se. Den verkar bra på reklamen så jag har höga förväntningar.


Glömde bort att kameran låg i väskan så endast fyra bilder togs.




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback