Borta bra men hemma bäst.

Ja det är väl så?! Borta bra men hemma bäst. Så känner jag nu iallfall, känns som jag aldrig är hemma längre. Min syster har nog rätt i en del hon säger om mig, men det tänker jag inte skriva här, det är alldeles för känsligt att skriva. Men jag ska ändra på de.

Det är väl så, jag är väl så som person, som lägger mig för andra, vill alltid att andra ska ha det bra och gör ofta det andra vill, jag glömmer bort mig sälv. Men just idag kom jag på de.

Jag har alltid haft en nära kontakt med min familj, nu träffar jag dom kanske tre gånger i veckan, ibland bara hem och vänder! Det handlar inte bara om familjen, utan allt utanför med.
Vad håller jag på med?!

Just nu har jag så, förlåt men så jäkla tråkigt, tänker mycket och vill helst bara bli liten igen, när tankar bara var något bra. Man tänkte tillexempel på vilket godis man skulle köpa till helgen. Men nu är det aldrig så...

Det känns bara som att..? Ah, jag vet inte ens själv... Ibland har vi väl våra jobbiga stunder?! Men när dom inte är så ofta så känns det extra tungt när dom dyker upp.




..personer i mitt liv jag inte kan leva utan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller helt med dig Ida! Saknar min familj som jag nästan aldrig träffar längre... Men jag tänker fortfarande på vilket godis jag ska köpa till helgen :) Hihi



Kram!

2010-02-23 @ 22:04:08
URL: http://jmoller.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback