En kall vinterdag med sol

När ska den kalla vintern försvinna? När ska den heta solen smyga sig på oss?
Är så otroligt trött på denna vinter, snön och alla kläder vi måste bära för att inte frysa!
Blekheten är inte att tala om, gud då fult det är. Jag hatar att vara blek, så idag fick jag ett ryck
och gick och sola solarium. Tur att det finns.
Jag vet att det är farligt men just nu måste jag faktiskt
unna mig lite "solvärme".  

Tänk dig att ligga där i det heta, drömma sig bort! Solen steker på , du ligger och lyssnar
på en bra sommarlåt. Allt är bara för perfekt. Jag drömmer om att åkte till Thailand, vilket jag vill
åka till i år men det beror ju helt på ekonomin. Men jag ska bara dit, vill så gärna!
Min prioritet är det men samtidigt har jag en sån vilja att flytta hemifrån igen. Jag letar för fullt!
Jag var och kolla på en lägenhet idag, men får se. Den låg så långt bort från allt, borta i Grind låg den.

Men tillbaka till solen... Nu får faktiskt vintern gå och lägga sig så att sommarn kan vakna!



Måste bara dit, Det bästa skulle vara om jag får med mig älsklingen!
Ligga på standen och mysa, se solnedgången.. Mmm, så mysigt!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback