POWERWALK

Träningspasset idag bestod av Powerwalk med Mamma, Matilda och Jennie. Det var riktigt härligt, kallt, mörkt och mysigt!
När vi kom hem började mamma göra armhävningar... Gash ! JOBBIGT! men jag gav mig inte, ner på golvet och kämpa vidare. Kajsa hjälpte mig med några övningar etfersom hon tränar 3 gånger i veckan med gymnastiken så vet hon vad hon gör. Tack syster..! Hon körde SLUT på mina krafter.




..Så nu unnar jag mig lite kaffe och data :P
Jag letar just nu som en galning efter lägenhet, så om ni har något tips så finns jag här :D
Är lite trött på.. eller inte trött men jag vill liksom ha mitt egna place to go. Inreda och ha mitt enga hem som jag kan göra vad jag vill med. Kunna komma hem och ha mina små projekt. Jättekul ju, tapetsera, måla och inreda som jag själv vill ha det!
LÄÄÄNGTAR..!



Idag har jag även jobbat, 08.00-17.00 det gick fort för vi gjorde saker hela tiden, eller åkte runt på ärende! Imorgon jobbar jag kort dag, bara till 12 så det ska bli skönt. Funderar på att sola, jag hatar att vara blek, man ser så tråkig och sjuk ut..! Antingen åker jag till Tim eller så får han komma till mig.. Jag sover så dålig om vi inte sover tillsammans. Vi har ju trots allt sovit med varandra nästan varje dag i 1,5 år.. så man är ju van att ha honom intill sig<3 älskar det ! så mysigt...!




Nu ska jag ta en lång, härlig dusch, så vi hörs :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback