Skidorna på

Igår bestämde jag mig för att låna Irenes skidor, och idag åkte jag och tim ca 5 km kanske?1.. Det var det roligare på länge :D
Tim har typ aldrig åkt skidor förut, så det var extra roligt att se.. Synd att jag inte har min USB sladd, för då hade ni fått sett en jätterolig video på Tim i en uppförsbacke :P Jag får ta och ladda upp den  vid ett senare tillfälle. För det är verkligen något att se.. Jag dör av skratt!
JAg tänkte att han skulle få öva lite till han och hans kompisar ska till sälen, jag skulle verkligen vilja se han i dom riktiga skidbackarna, nu åkte vi ju vara långskidor! Men han var faktiskt jätteduktig, han hade "bara" sönder en ny stav för 800 kr:P ocg gissa vem som fick åka med den då?.. såklart jag, lite jobbigt att bara ha en stav, plus att den som var hel var hur lång som helst. haha! äh, sånt som händer.

Nu ska jag lägga mig i soffan opch dega med Tim, ska jobba vid 18.00 så måste hinna vila upp mig :)

Här är några bilder från idag.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback