Snödriver du med mig eller?

Jag fattar inte, snö? oj, vad ovanligt! Haha. Jag måste sluta klaga, det är ju faktiskt fint och roligt ibland :)
Jonnie & Jennie kom hem till oss idag, bara det är dom fastnade med skåpbilen + släp på våran lilla väg. Så alla här hemma var tvungna att putta både bil och släp, det var riktigt roligt faktiskt:D ... Tills Matilda mejar ner mig i världens största, djupaste dike! så där sitter jag.. men jag fick tag i hennes jacka och drog ner henne med, hon fick sig en mullning :P eller mulning som vi säger här på landet. Nu har även Tim kommit men han sitter bara och kollar på OS, får väl krypa ner där då.. Är inte så intresserad av OS faktiskt, men HEJA Sverige!


Föresten har jag gjort min första snöängel i år :P










Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback