Today

Idag har jag jobbat, lite jobbigt att komma upp ur sängen och ännu jobbigare när man tittar på termometern att det fortfarande är ca 20 minus :S Men till jobbet kom jag..
Tim hämtade mig och vi åkte hem till mamma & pappa för att hämta kläder och då passade jag på att hämta min ena kamera. Så nu hoppas jag på att bli bättre på att lägga upp mer uppdaterade bilder :)
Det är de som är kul när man läser andras bloggar, att se bilder.

Vi skjutsade Martin till Sara och nu sitter vi och kollar på fotboll Inter-Chelsea. Och Tim proppar i sig chips, chiliostbogar eller krokar som vissa säger:) plus cola som han typ är beroende av.. själv håller jag mig borta från de, man gå ju upp ett kilo bara men tittar på de :P haha..!

Idag när jag var i Norrtälje såg jag lite fina kläder, vilket inte är vanligt i norrtälje stad. Så imorgon börjar jag 18.00 och tänkte hinna med att shopa lite på dagen, kanske äter lunch med mamma och Jennie.
Juste, på lördag blir det kanske att vi åker ett gäng med Eckerölinjen fram och tillbaka, sedan ut på Mobergs. Åk båten ni med! 

Nu ska Irene få slänga i lite färg i mitt hår och klippa det imorgon.
Kameran är på laddning, så bilder kommer upp imorgon skulle jag tro.



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback