Grattis Jaqline

GRATTIS KUSIN VITAMIN, JAQLINE!
20 ÅR IDAG! 25 Feb 2010

Älskar dig gumman



Irene har fortfarande inte ring så jag antar att hon har fullt upp på jobbet, får klippa mig ikväll istället. Sitter hemma hos Tim och väntar på att han ska komma hem, han slutar 15.00 så han kommer nog snart. Under tiden som gått har jag hunnit att duscha, kokat ägg som vart helt fel (glömde bort dem så allt vatten var borta), sminkat mig, fixat håret, kolla på tv etc. :D

Jag har en jättebra spray för håret som heter Gold Heat Iron-In Volume/Iron-In Control, det är en spray
som sprayas på torrt hår innan man använder plattången. Sprayen skyddar mot värmen och ger samtidigt glans och ett fint, slätt hår. Superbra, så den borde ni testa om vi plattar håret ofta som jag :)





No Make, No Fake... Just me!



Och nu till de dagliga sminket..


Tadaa..




Nu kom Tim, så ni ska jag pussa på honom ;) Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt! Var har du köpt den sprayen då?:)

2010-02-25 @ 15:48:58
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Ida - Johanna

Tack! Sprayen är beställd från Inrenes jobb men man kan säker köpa den lite varstans hos frisörer, det finn även en annan spray som ska ara bra som jag ska testa som heter Goldwell Flat Marvel, den ska ge ett rakt hår utan krusning. Rätar och slätar ut till nästa tvätt. Inbyggt värmeskydd för föning och plattång.

2010-02-25 @ 16:26:43
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej jag skulle skräma bort dem. hahah

love u

2010-02-25 @ 18:45:44
URL: http://enmatildas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback