Ett nytt försök

Ja, jag tröttnade på att blogga där ett tag, men ju mer tiden går ju mer sugen blir jag på att börja igen. Inte för att jag tror att jag blir känd som tex. Kenza, utan för att det kan vara skönt att få skriva av sig ibland!

Jag själv tycker det är väldigt roligt och intressant att läsa andras bloggar och det skulle även vara kul om andra skulle få intresse för att läsa de jag skriver om. Ge lite komentarer, påpeka saker och ting :)

Mina systrar, Matilda (Enmatildas.blogg.se) och Kajsa (liitefinare.blogg.se) har blogg och det är nog mest därför jag vill börja blogga igen, dem har inspererat mig lite tror jag! Och det verkar som en kul grej... :D
Jag kan ju verkligen ingenting om detta, så jag får be mina söta systrar om hjälp till att börja med, Matilda är bra på att fixa design och Kajsa är bra på...? Ja..?! Typ..?! Nej, skoja bara, hon är bra på allt <3 

Det jag kommer skriva om har jag inte en aning om just nu, blir väl lite om allt möjligt, allt från himmel och jord! Förhoppningsvis kommer jag lägga upp massa fina bilder, för jag har ännu en ny kamera :P En systemis!  


                              OBS!
                  Jag tror på tomten!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback