Freeedags mys!

Hallåj igen!
Har inte hunnit skriva på ett tag nu. Anledningen är för att jag inte haft tillgång till dator och för att jag har jobbat :).. så nu vet ni det!
Igår jobbade jag det jobbigaste passet 08.00-22.00 men det gick ganska fort ändå. Vi va på gymnastik jag och "Migva", städade lite, strök gardiner..etc. Inte så intressant. .

Idag är det fredag och jag slutade jobba kl 10.00 så nu är jag hemma och har precis varit jätteduktig och städat min storebrors bil:P (stolt över mitt ansvarsfulla tag). Det kanske kommer upp bilder på bilen senare. Han kommer hem imorgon från Idre där han har tillbringat några dagar med flickvännen och några kompisar! Kännner att jag med skulle vilja åka bort men jag sparar in mina pengar till resan jag vill åka till i år.. Gissa?!
Så klart, Thiland! :D Ohhh, lägntar! och hoppas det bli gjort! Och hoppas att min och Maries plan håller, alltså att vi ska åka tillsammans med våra pojkar, Tim & Robin<3 
På tal om det så ska jag träffa min älskling idag, hm.. jag har visst två! Marie & Tim, och jag ska ju i och för sig träffa båda men jag syftade på Mariiiiie:)
Äntligen här igen, skönt att slippa Göteborg och träffa lilla mig istället:D Vi ska ta en "balkongkväll", som aldrig blir en balkongkväll, utan det slutar ofta med att vi är dyng och har skitkul.. Antagligen ska vi hem till Drogge ikväll, så vi får helt enkelt se hur kvällen blir! Men lyckad blir den alltid när jag och Marie är med...! HAHA!

En bild på min söta Majjie & jag när jag va blond :D



Hörs sen kanske:) Det lär komma upp flera bilder, för det är FREEEEEDAG!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback