Good Morning



Vaknade imorse kl. 06.30 tror jag, av att Matildas klocka ringde, hon sov hos mig inatt :) Det brukar vara så när inte Tim sover här eller jag sover hos honom... Det är alltid fullt i min säng... Klart, jag har ju världens skönaste säng! 
I och med att jag är ledig idag så var det lite jobigt att vakna tidigt, men jag somnade om rätt fort.. Nästa gång jag vaknade vet jag inte vad klockan var men jag hörde Matilda säga- Kajsaaa, tyst! Ida sover!...
Nej, knappast i detta ljud:P.. men jag är van..! Somnade om yttligare en gång och sov så himla skönt.. trode jag ja, vaknade av en skitskum dröm som jag inte kommer ihåg, har bara känslan av drömmen kvar, jätteskumt?!
På tal om dröm, så drömde jag om Pk igår natt, att det hade hänt honom något, Tim var alldeles hysterisk och jag var skiträdd... Så kanske måste fråga honom hur han mår:D

Klockan är 10.15 och jag kan inte sova mer.. ligger kvar i sägen och tänker på min absoluta STÖRSTA kärlek, tro mig.. Tim, helt underbar <3 Han slutade jobba kl 10.00 så jag hoppades på att han skulle komma hit, men han är nog trött som vanligt efter jobbet, så han ligger nog hemma i sängen och sover djupt. Jag ringer nog och väcker honom snart :P Men först ska jag hoppa in i duschen.. äta frukost!





Min supergoda frukost!

See you <3

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback