..

..Heej! Nu sitter jag här igen, datanörden själv.. Har allt mer blivigt de.
Min lillasyster Matilda sov här inatt. Så himla nice brud, ibland så korkat och ibland chockar hon en att vara så smart! 

En kul komentar från igår när vi satt på balkongen. Jag berättade att det bor en "luffare" i buskarna som står utanför mig. Han har liksom gjort en gång in och har masa prylar där. Då säger jag:
- Fan, jag måste ju få bort alla tomma kartonger!! (vi har som sagt flyttat)
Tilda säger lungt och sansat: Men ge dom till luffaren där. Han kanske ändå ska flytta snart!
Jag- ?!?!?!?! Öhh..
Tilda: Jaa, han måste ju kunna lägga sina kvistar någonstans. Hur ska han annars få mig sig dom?! 

HAHA! Hon såg så otroligt dum ut när hon sa de. Men självklart, eller tur.. det var ett skämt. 

Men då kom vi in på en diskusion. Hur kan svenska samhället tillåta att folk ska behöva bo i BUSKAR?? Det gör mig så otroligt förbannad. Jag har serriöst funderat på att hjälpa min "buskgranne".. Hur? Jo, jag tänkte att lite hjälp skulle ju vara om jag köpte ett tält till honom. Ge han lite mat och så.. Han ser så ensam och ledsen ut. Det gör skitont i själen när man sitter på balkongen och smäller i sig mat och han går där nere i sin buske och samlar på sig massa skit.. SVERIGE, SKÄRPNING! 

Imorse hade jag och Tilda iallafall balkongfrukost. Jättemysigt! .. Gjorde oss iordning och tog bussen in till Norrtälje där vi hade lite att utreda. Bla. lämna försäkringspapper. Sen tog jag bussen hem och Matilda åkte hem till sig. Nu sitter jag som sagt igen ilägenheten och funderar på vad man ska hitta på. Jag har ju en del att sstäda men det är så fruktansvärt tråkigt.. Tim har åkt iväg med sina kompisar för att spela golf, så honom han man ju inte umgås med.

Skickade ett sms till min vän Sara, men hon svara inte! FY PÅ DIG SARA :D

Jag tror nog att jag åker hem till mamma och pappa ett tag..


 




Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn

Är det mig du skickat mess till?! Isf har jag inte fått något :P

<3

2010-07-27 @ 17:43:58
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback