God morgon sega dag.

..Är så fruktansvärt trött!

Vaknade först vid 05.30 av en godmorgonpuss, vilket i och försig uppskattas. Tim skulle till jobbet. Jag somnade om utan problem.

Vaknar sedan igen vid 10.00, går upp. Tar med mig täcket till vardagsrummet, kollar på TV och somnar igen. Sen ringer min underbara vän Sara, pratar lite. Slocknar direkt efter vi lagt på. 
Vid ca 12.00 ringer Tim, han har rast och ville prata lite :) Där efter somnar jag igen. Pappa ringer vid 14.00.
"SOVER DU? TOK JA!"

Ja, så somnade jag om igen en liten stund. Men nu har jag tagit tag i mig själv, duschat, druckit kaffe och nu sitter jag här vid datorn och kollar på Tv samtidigt.. En riktig slappdag!

Men nu måste jag verkligen vakna till. För ikväll ska jag, Marie, Tim och Robin BOWLA! Wiiiie. Ska bli jätteroligt. Så nu ska jag ta fram kläder och börja sminkningen lite lätt.

Men vi hörs senare. Love


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback