Pajen.

Har haft en rätt så seg dag. Jobbat, åkt hem, åt, duscha, åkte tillbaka till Norrtälje med Tim och kollade på lillasyster Kajsas gymnastikuppvisning. Dom är jätteduktiga. Efter de så åkte vi hem igen och lillasyster Matilda åkte med. Mycket åka här :) Vi stannade till vid Ica Rimbo och handlade "lite". Vi hade en nota på fyra saker men det vart två fulla korgar. Tim tappade även bort mina nycklar på Ica så han fick gå in och leta. Men det tog ju så lång tid och jag antog att han inte frågat i kassan om upphittade nycklar så jag gick in och visst låg dom där så fint i kassan! 

Nu så har jag och Matilda gjort en rabarberpaj, så den ska vi smaka på nu.. vaniljglassen får vi inte glömma! Tim sitter och kollar på Repmånad och käkar vitlöksbröd:)
 

Imorgon åker jag till Sumpan och ska fixa mina naglar, men självklart åker jag dit för att vara med GullAnna:)

PS: Vi åkte förbi fyra polisbilar och på vägen hem två och nu är det en utanför lägenheten!. Bara så ni vet.


Tilda fick äran att bära kassen.. de gjorde hon verkligen med "glädje".
  

Kommentarer
Postat av: frans

repmånad e ju så jävla bra asså

2010-09-22 @ 19:52:47









Kom ihåg mig?

Trackback