Day.

Dagen började redan vid fyra imorse, då jag vaknade helt utan anledning. Låg och snozade tills alarmet ringde vid 05.15. Mådde verkligen asdåligt imorse. Men jag tog mig till jobbet iallfall. Jag skulle ha jobbat 7- 11 men i och med att jag mådde som jag mådde så fick jag sluta 09.30 så det var skönt. Mindre skönt var det att bussen hem gick 10.30 så jag gick till mammas jobb och inväntade. Då ringer mormor och Ove och frågar om dom skulle köra hem mig så att dom samtidigt kunde kolla på lägenheten. Självklart tänkte jag. Bara de att min kusin Jaqline var på någon slags intervju vid Campus och vi skulle vänta in henne. Bara det att det tog typ två timmar. Så det var bara att vänta. Kl. 12 åkte vi från Norrtälje till Rimbo. Det var jättekul att träffa min kära kusin, hon har vart i England i en månad så hon hade mycket roligt att prata om. "Mm, blä..." Vi hade även besök av Frudd och Lennan som hjälpte till lite här. Tack boys !

Jag och Tim har precis ätit middag, han stekte på pyttipanna. Lätt och gott :) Nu är han så duktig at han monterar ihop våra  sängbord. Det bli så fint här, men jag visar inte perfekta bilder förens allt är klat. Det får bli en överraskning. Det var meningen att ingen skulle få komma hit ens men det blev lite svårt, efetersom v inte är så haj på allt.


Nu tänkte jag gå och fixa lite småplock.






Kommentarer
Postat av: Sara Nyquist

De ser fint ut ;)

2010-06-02 @ 20:03:21
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback