Juni 7, 2010.

Vaknade kl 04.22 imorse. Har typ blivit en vana.. iallafall på vardagar ! Har vaknat vid den tiden flera dagar i streck. Men som tur var så somnade jag om innan alarmet ringde kl. 06.30. ar jobbat idag, fixat med schema och varit på möte. 
Lunchade med mamma och Jennie, det vart kinamat.. Hur gott dom som helst. Men inte vidare nyttigt:) 

Efter jobbet så fick jag springa till bussen, jag fick sluta tidigare så skulle försöka hinna med 16.30 bussen men nej då.. den åker så fint iväg sissta meterna och jag är den som inte direkt springer efter. Men tur var väl de att jag missade den för då kom jag på att jag måste handla curry som jag skulle ha till maten. Sedan kom jag på en till bra sak. Min granne har fått en liten dotter så jag gick ner på stan och köpte en liten sak, skriver inte vad det är, i och med att grannen Sara,
Http://itssaraslife.blogg.se läser min.. It's a secret!

Målaren har varit här idag och det ser ut som en påse skit i sovrummet. Hon ska göra klart de imorgon eftersom, tror de är spackel över hela väggarna, de måste typ torka?! Men det blir nog fint till slut. Hoppas jag!

Ja måste bara få berömma mig själv, jag lagade faktiskt en lite mer avancerad mat idag. Ris och någon slags kycklinggryta :D Gud så duktigt!

Nu ska jag gå och tycka lite synd om Tim, För han är "huk" (sjuk)..:D


Juste, Pk fyller år idag! så GRATTIS till världens bästa
Pontus.






 -I morse-


-The secret-

-Min lyckade middag-

Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma till Linnéa ♥

Jo men precis :)



idag ska jag till Bvc klockan ett, men sen är jag ledig hehe :P

Imorgon ska vi på student middag :P



Jag är nästan alltid hemma hehe :P



haha, inte ens vi har haft våran inflyttnings fest. Fast aknske inte så konstigt när man var höggravid när man flyttade hit hihi :P



Kram

2010-06-08 @ 08:34:05
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma till Linnéa ♥

Så gullig du är då och köper present :)

Tack så jätte mycket!!! :D

2010-06-08 @ 08:47:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback