Mixen

Hej snyggingar!

Idag har jag jobbat.. ovanligt?! NOT.
Tim & jag åkte och tippade idag, så förhoppningsvis vinner vi lite pengar :)
Vi har kollat lite resor, som vi vill åka till i sommar. Eller efter sommaren.. hur najs som helst!
Mexiko är ett utav resemålen, men vi får se vad det kan bli.



Vi har tittat på massa fina bilder från förra året. Massa fina minen, som är vi var i Turkiet :)

Pappa ringde idag och frågade om jag kunde ta Loka (hunden) till vetrenären imorgon. Självklart, gullet har gjort illa tassen, eller ena klon är klyven :S så vi får se hur det går. Ska var där kl. 14.00 så då hinner jag ta en joggingtur innan. Plus att jag ska klippa pappsen. Skulle vilja sola med men om sagt, jag och planera dagen går inte så bra ihop. Jag tar dagen som den kommer, det brukar bli bäst så.
Nu ska jag "jobba" in tippet. Det ser bra ut..

See you


Kommentarer
Postat av: Sara Nyquist

Låter skönt, vann ni nått? :)

2010-03-10 @ 19:59:43
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback