So tired !

Jag sov ca 1 timma i natt!!! Helt sjukt, jag var trött när vi la oss men sen så började jag typ oroa mig för något?! en skum kännsla som gjorde att jag inte somnade. Jag skulle upp vid 06.00 för bussen går typ 07.00. Men somnade vid 05.00... Kul, sen jobba på de! Plus att Tim satte sig upp i sömnen IGEN ! ca 3 gånger på en timma.. älskling, vad drömmer du :P

Jag & Matilda tog en lång promenad idag, vilket var jätteskönt. Sen gjorde vi smoothie, en med jordgubb & Yoghurt, och en med jordgubb, blåbär, yoghurt, krossade mandlar. Nyttigt och gott!
















Nu ska jag sortera tvätt med min svägerska Jennie!


Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Bra att ni fick papprerna men, ja som sagt. hade ju varit roligt för er att flytta in tidigare. Kanske har ni sån tur att den som bor där nu flyttar tidigare. Och då kan ni ju få tillträde snabbare :)



Håller tummarna :)

Kram

2010-03-31 @ 07:58:56
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback