Vardag igen

Helgen gick fort.. Tråkigt men sant! Jag kan ju börja berätta från fredag. Då var jag bara hemma med Tim och tog det lugnt. mös framför tv:n  :)
Lördag, vaknade jag vid typ 08.00.. Typiskt när man är ledig :S men så är det väl tydligen när man kommer in i arbetslivet! Min mormors sambo fylle 65 år och vi var där och firade honom, jättegod mat och god dricka. När presenterna var öppnade så drog jag, Jennie & Jonnie hem till dom i Kallhäll. Förfestade, mötte upp Therese vid tågen och väntade på att Vicktor och Cissi skulle komma. Sedan vidare in till stan. Jag hade verkligen sett fram emot att gå på Grodan, ett ställe där ryktet är att det ska vara hur kul som helst. Men när vi kom fram dit så, ah jag skojar inte, KÖN var ju inte att tänka på enligt vissa :P Jag ville iof stå i den, väven om det skulle ta en timma. Mendet ville inte dom andra så vi gick till..?! Typ Harry?! Kom inte ihåg vad det hette. Men det var mer än skittråkigt där. Bara massa konstiga människor, plus att det var ett rock ställe, vilket jag inte uppsakttar! Jag vill ha R&B.. Vi tog iaf en cider och sen drog vi där ifrån. Då sa jag att vi skulle gå tillbaka till Grodan men nej igen.. Vi hamnade på Viper room. Herre gud!!! Människorna?? Okej, jag har inget emot "mörka", men det var typ bara slimmiga turkar där. Skitäckligt! Så gillar ni de och billig dricka så vet ni vart ni ska gå ut. Jag går iaf aldrig dit mer dit, ett typiskt B ställe. Så kan det va men vi hade faktiskt kul ändå, dansad hela natten lång, eller ja.. till 03!, men nästa gång ska jag bara till Grodan :)
söndagen låg vi bara och slappade, åkte hem till mamma & pappa och åt en god middag. JUSTE! vi såg på New Moon!!!! Jag döööör.. alltså, de är dom bästa filmerna jag någonsin tittat på, helt sjukt! Edward! Vilken man..! Längtar tills trean kommer ut.








Idag så har jag jobbat och när jag kom hem till Rimbo så drog jag och Tim ut på en springtur! Skönt men sjukt jobbigt. De är inte lätt att vara otränad och hänga på en som spelat hockey hela sitt liv, men jag klarade de. Duktig jag är!

Nu är vi nyduschade och myskläderna på, så nu tänker jag inte göra ett dugg mer. Bara kolla på tv :)



Det skulle vara roligt att veta vilka som läser min blogg. Så ta er mod att skriva ett hej :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara Nyquist

Höhö, jag läser ;)

2010-03-22 @ 22:06:35
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: kajsa engström :)

hejhejhejhej :D <3

2010-03-22 @ 22:15:17
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hoppas du får den :D



Ja, det är klart vi kan återuppta kontakten ändå :) Ja, men precis. Hade varit roligt att bli grannar :D



Kraam

2010-03-23 @ 06:47:08
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej ;o) Jag läser din blogg :o)

2010-03-23 @ 19:20:44
URL: http://tystatanke.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback