.

..Ännu en dag börjar sakta sväva förbi. Gud så dagarna går fort, nu är det bara 7 daga kvar tills den beräknade flytten !
Jag har köpt så fina saker till lägenheten och skulle så gärna vilja lägga upp bilder på allt men Tims dator strejkar just nu och kommer nog att göra de tills vi begraver den. Jag måste köpa mig en egen dator. Inte hittade jag någon tv i norrtälje, så jag måste kolla runt lite innan jag köper en så jag inte ångrar mig. Har inte ni några bra tips, den ska inte vara mindre än 42 tum. 

Jag har köpt en lite kläder med som jag vill lägga upp men det får bli om en snar framtid. Juste!!! När jag var i Norrtälje i lördags med mamma, Tilda och Kajsa så skulle vi gå till Lindex och kolla lite. Bara det att när jag ska gå och kolla på en tröja och släpper blicken ifrån den.. Vad tor ni jag ser rätt framför mina ögon?!?! Jo, en FUL, FET, ÄCKLIG JÄKLA RÅTTA!!!!! Den är en tjej som har med en råtta inne på Lindex! Fattar nu hur rädd jag blev. Sprang till mamma och viska av panik att det är en råtta i affären. (mamma får panik som även hon HATAR råttor). Det slutade iallafall med att expiditen fick säga till henne att djur, även råttor inte får vistas i butiken.
En kvart senare går vi in på H&M och jag säger till Tilda: Fan! Nu är hela min dag förstörd!
- Varför då?
- För den där ÄCKLIGA råttan!

Grattis Ida, hon står precis bakom dig! .. Men ärligt så struntar jag i de, för både hon och råtta var så äckliga att dom behövde höra de. Jag brukar inte vara så taskig:)

Senare på lördagen var vi hos mormor och grilllade, spela kubb och drack en massa vin. Bilder finns på
http://enmatildas.blogg.se . Vi gick hem? ah, det minns jag inte men jag och mamma gick hand i hand och yrade på vägen. Jag fick med mig en stor pinne, eller rättare sagt ett träd hem. Fråga mig inte varför. Plus att mina nya tygskor är bruna, jag råkade nämnligen hälsa på i ett dike! Mamma hade roligt iallafall medans jag försökte ta mig upp.. Kvällen var faktiskt skitrolig och lyckad. 

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig och sedan en dokumentär om Sandra och döden.

See you babes.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback