Just på min lediga dag.

.. så vaknar jag 07.15 ! Min säng är full med saker, kläder och alt man kan tänka sig så jag sov på soffan inatt. Ryggen mår väl sådär. Körde Matilda till skolan vid 08.00, sen ringde jag mormor och fråga om jag fick tvätta hos henne. Våran maskin pajade nämnligen igår. Vet inte hur jag lyckades, men det verkade ju inte vara så svårt att ta sönder den. Tror jag hade i alldeles för mycket tvätt :) Tycke jag var smart som fick i så mycket. Men de var jag ju tydligen inte?!

Så just nu sitter jag hemma hos mormor, fick jättegod frukost. Tack mormor!
Har slängt in en maskin, de lär bli två tvättar till.

Det är vårmarknad idag. Min syster ska ha uppvisning med Norrtälje Gymnastikförening, NGF. De kan man ju inte missa, måste ju ladda kameran med. Men undra om jag inte har packat er den?! Får åka hem och se efter.

Juste.. Jag var ju på sjukhuset igår och visade upp mina utslag. Av min förvåning så var det inte solens fel att dom kommer upp. (SKÖÖÖÖÖÖNT) Utan det var värmen.. Vet, det låter lite konstigt. Men jag har alltid haft svårt för att svettas och igår fick jag förklaringen. Läkaren tror att mina svettkötlar "slås" igen när jag bör svettas, vid träning, stark sol etc. och därmed så får jag som utslag istället. Jag tror jag fattade det rätt men hon sa att jag måste till provmottagningen och ta prover. Får se vad som sker. Jag hoppas bara på att jag slipper utslagen. Sjukt jobbigt när jag är utomlands. Jag fick en salva som jag ska använda dagligen men jag fattade inte varför jag ska ha den och vad den hjälper emot! Så virrigt med massa läkarsnack, man fattar ju inte hälften av vad dom menar.
- Ja, du har nog proxtesmektalius oxilius!
- Jaha, jaja, de ja?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Vad tror dom? att vi lär oss sådant skit?! Ta det på svenska istället så hänger man väl med lite!

Nu ska jag se efter tvätten och sedan åka hem och packa lite till. Tar med mig USB och lägger upp lite bilder :)


Ps: Våran dator hemma säger jag bara R.I.P till. Eller iallfall till internet!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback