Jag vet, jag vet...

Förlåt då för att jag inte visat min bästa sida av bloggandet :) men jag vet att ni som fortfarande checkar in här förlåter mig !

Bara för att få en start på det hela igen så slänger jag in ett inlägg om mitt hår. Tråkigt men sant. Jag har rakat Sidecut!!! Ångrar det som fan men nu finns det inget att göra åt de! FAN!




Trodde nu det själva eller?! haha. På vissa är det snyggt men jag skulle aldrig för mitt liv göra de, tror jag ! ;)
Nej, jag håller faktiskt på att färgar mitt hår till en mörkare nyans. Tröttnar så otroligt fort på mitt hår. Dettutom är mitt löshår mörkare än min färg så det var mycket därför som jag färgar det nu.

Just nu;

Kommentarer
Postat av: jennie

säämst uppdateeering iiiidaaaa :P

2010-11-04 @ 14:04:36
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback