le dîner

Salut à tous heureux ! Idag har jag verkligen varit så trött. Jobbat, letat nycklar och sprungit fram och tillbaka. Sen så när jag kommer hem, liggen soffliggaren och såsar och det gjorde mig ju inte ännu piggare. Snarare irriterad, inte ens köttet hade han tagit fram, fast jag bad honom! *suck* Fick åka till ICA och handla upptinat kött och sen var det bara att åka hem och börja med maten. På menyn stod de:

Egenmarinerade potatisklyftor- Kryddad benfri karré- Mammas handplockade höstkantareller i svampsås- sallad.

Vart jättegott faktiskt. Jag kan om jag vill, fast idag ville jag inte men lyckades iallafall! Maten kanske blir godare om man har lite ilska i sig ;) Jag hade en bild men så märkte jag att min lillasyster har tagit USB sladden.

Tänkte berätta om mitt letade efter mina spårlöst borttappade nycklar lite senare!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback