Pälsmössa

Kom nyss hem från Norrtälje. Så nu tänkte vi tillbringa helgen i Bergshamra men jag jobbar ju denna helg. Lite boring! På söndag har Rimbo IF match mot Bålsta (reklam :) ) så den tänkte jag kolla på. Min kusin Saras man Chrippa ska tydligen vara tränare för Bålsta så det ska bli kul att se. 

Idag köpte jag en mössa som jag aldrig trodde att jag skulle köpa, en pälsmössa!!! Faktiskt skön. Hittade även en halsduk som man bara drar över huvudet, dock köpte jag den på herravdelningen ;) Tim hittade ett par sbarta byxor och en ring (som jag betalade), måste ju vara lite gullig ibland! haha.. Efter det gick vi till Café hörnan och tog oss en kaffe men kanelbulle. Även det betalade jag. Kunde inte låta bli när Tim SMÖÖÖÖRAR så gulligt och säger: Älskling, du kan väl betala de här eftersom du är så sexig?.. så pussar han mig på kinden! HAHA! Gullgris! Vi har haft en ríktigt mysdag.

Vet ni? Jag tippade idag.. helt sjukt. Jag har aldrig gjort det förut och Tim sa att jag skulle göra det helt själv, så jag chansade bara på 8 matcher. Hoppas jag vinner :P Och en till sak, det SNÖADE idag! Crazy.










Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Va söta ni är tillsammans <3

2010-10-15 @ 20:14:17
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback