fucking crazy.

Kom nyss hem. Är gööööö trött! Jobbade över till 19.30.. och är sååå fucking hungrig, så bråka inte med mig :) haha.

Måste bara berätta om den ROLIGASTE idag! Haha..! Jag tog 07.15 bussen till Norrtälje. Och på nussen sitter det en ca 30 årig kille. Lite "lodig", fettigt hår, rätt mullig/stor.. haha, vid flygis skulle han gå av. Bara det att hans tröja hade åkt upp och byxorna åkt ner! Håll i er, här kommer det! Han hade under sina jäkla byxor.. hahaha! Ett par siden, leopard färgade STRINGKALSONGER! Hahaha..! Fattar ni om jag dog eller!?! Jag blev så jäkla chockad, satt med öppen mun och bara glodde. Nästa reaktion var ju skrattanfallet! Ah, ni kan ju tänka mig vilken sitts jag var i..! hahah!


Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn

HAHAHHAHAH jag döööööööööööör XD

2010-09-21 @ 20:48:06
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback