Minneskort

God kväll !

Idag hade jag tänkt att lägga upp bilder på mina nya snygga kläder. Men när jag började fota lag jag märke till att det stod "Inget minneskort" så då sket sig de. Varken min digitalakamera eller systemkamera hade minnsekort. Såklart hade min kära lillasyster lånat båda men nu är dom tillbaka på sin rätta plats. Förhoppnigsvis orkar jag fota pch lägga upp bilder imorgon efter jobbet.

Jag frågade ju förut om ni kunde kommentera vad ni ville att jag skulle skirva om. Och EN kommentar fick jag! Hallå, skärpning! 1 av 70 läsare... Men iallfall http://miazetterstrom.blogg.se/ var det som kommenterade. Och hon gav förslag om att lägga upp bilder på Dagens outfit, så jag ska försöka hinna med det innan jag åker och jobbar :)


SÖKES: En iPhoneladdare! Har ni eler vet någon som vill sälja sin laddare, hör av er.





Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback