Jag fick en flaska i "huvet"...




Tja Tja!



Jag sitter här hemma efter att ha jobbat, käkat lunch med mamma och pappa, städat lägenheten.. Jag funderar på om jag ska beställa hem kläder. Jag hittade ju så mycket fina klänningar igår. Hm, svårt val.

Jag har ju börjat träna nu (HÅRT). Förut tränade jag när jag kände för de, men nu är det ändring på de. Runt tre gånger i veckan blir de. Dessutom äter jag mycket mer nyttigt, eller tänker på vad jag äter och inte alldeles för mycket. Men igår fikade jag med Ajla och då åt jag faktiskt en vanilj...? Vad fan heter dom nu då. Blackout! dom har en botten iaf, typ vanilj i mitten + grädde och därpå ett lock :) haha, förstår ni vad jag menar? Iallafall hade jag ÅNGEST hela dagen. Men man lever ju bara en gång :D Så, så stor deal var det ju inte! TRÄNA; TRÄNA!
.. Men nej då. För Ida har gått och blivigt sjuk. Men när jag blir frisk ska jag träna igen. Har faktiskt gått ner 1 kilo. En början iaf :)

Juste, i Fredags kom Jaqline, Jejje och Amelie hit till mig. På kvällen drog vi till Mobergs och trängdes bland allt folk som skulle se Daniel Adams. Han var skiiiiiiitbra! Vi stog längs fram och vart mosade, till och med att en vakt fick komma och hämta mig, dra ut mig för att jag hade så svårt att andas! Gaaaalet, men de va kul!


Daniel & jag, vi är goda vänner. Fast en mycket olika! Daniel kör hatt, jag kör löshår... men en sak har vi nog gemensamt... Lika långa!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback