Här har ni mig igen!

Saknat mig va ?
Klart ni har :)







Det har hänt så otroligt mycket på kort tid. "Blod-svett-tårar" Därför jag tog jag en paus. Men nu märker jag ju att ni saknar mig alldeles för mycket. Så nu är jag tillbaka bakom skärmen!

Just nu håller jag på fixa mig. Har ett hemligt "uppdrag" så det kan jag tyvär inte skriva ut här :P dock har jag världens ågren pga. att jag aldrig lyckas vara ute i god tid. Men det får bli som det blir. 
Kommer bli en lyckad kväll med massor av fina människor. 
Så nu måste jag fixa det sista, vi hörs snart igen :D 





LOVE♥


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-24 @ 13:04:40
URL: http://bodypalace.blogdpot.com









Kom ihåg mig?

Trackback