Fan vad kul!

Två saker som är kul och "kul"!
Det första är att jag och Jennie hade det grymt supermysigt igår. Vi var på söder och käkade lite mat och drog vidare till Göta Ark och drack lite cider shots. Så sjukt mycket folk ute. Börjar älska "lill lörda"! Nästa gång så har vi bestämt att ingen av oss ska jobba dagen efter. Båda vart sjukt taggade när vi skulle dra hem med 00.07 tåget. Men det var grymt iallafall :) Love you babe!

Det som är "kul" är att alla mina bilder på datorn är BORTA! Tim omfromaterade datorn igår, eftersom den fuckade upp sig. Så nu är alla bilder, musik, filmer ALLT borta! KUL.. Not!

Linnea hämtade mig vid Söderhall och sen drog vi en snabbis hem och hämtade min bikini och lunch. Sen far vi iväg till Malmen. Härligt!


♥Snart kommer mamma, pappa och mina systrar hit på en fika. Så jag har mixat ihop en fruktsallad, köpt vaniljglass och gifflar. Så jäääävla gott! Bild på de kommer sen. ♥

Men nu måste jag stätta på kaffe och tyvärr städa upp lite här så att dom inte får en chock när dom kommer! Fan vad jag städar hela tiden. Men någon måste ju göra de med?! eller?



Kommentarer
Postat av: jennie

nästa gång måste vi verkligen upp till apberget också :D :D <3 kanske kan ses nåt i veckan? ;) :D PUUUSS!

2011-07-02 @ 10:50:59
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback