Shopping i STHLM.

Hej alla gulliga, glada :)

Kom hem nyss från Stockholm. Tanken var att jag skulle hitta en midsommarklänning, men det gjorde jag inte! Men jag fick med mig lite annat smått och gott. Men när jag kom in till stan mötte jag upp Jennie på centralen och vi båda var tomma i magen så vi gick till Taco Bar och slängde i oss lite mat. Därefter började jagandet efter kläder. In och ut i dom flesta affärerna och när vi kände oss klara, satte vi oss på Cafe Sense och drack en var sin latte. Mycket härligt! Nu är jag hur trött som helst och ska slänga mig i duschen och dra på mig mjukiskläderna.


Jag & Jennie ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

va fiina vi är :D..mina bilder på oss på mobilen försvann :(

2011-06-22 @ 20:58:02
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback