Jävla skitångest!

Ni förstår inte vilken ångest jag har nu!

Igår var jag och Denice min älskade vän på Piren. Och det var så jäkla kul.. Hela kvällen var perfekt och gaaaalen!

Allt var bra tills jag vaknar upp har har denna ångesten! Och det ska jag berätta varför.

Jag kommer att vara med på någon bild på Pirens hemsida!!!! Alltså jag orkar inte. Jag vet att jag hatar att vara med på kort, speciellt när man inte kan styra dom själv. Så jag kan ju inte direkt ta bort de! ÅH! Varför går jag ens med på att ta kort? Nu kommer jag ha denna ångest hela dagen! Och om jag hittar en bild på mig så ska jag fan ringa till Piren och be dom ta bort den. Jag vet att jag är hur ful som helst på bilden, jag känner verkligen de på mig! FAAAAAAAAAAAAN! Jävla snörjävel, skojävel.



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback