Jaha, då hade man 5 besökare här.. En till...

img_2043 (MMS)

Jaha, då hade man 5 besökare här.. En till påväg. Häng-stället? Jag vaknade iallafall med dunderhuvudvärk och jag som skulle till läkaren idag igen. Ställde in de och även träffen med Denice. Saknar henne som bara den. Så vi ska ses nästa vecka istället! Så fort Tim kommer ska vi dra oss till mamma och pappa och äta "powerkakes".. Och imorgon ska jag jobba långpass, typ 11 timmar. Känns sådär men som sagt, pengar behövs alltid :) frågan är hur länge jag pallar?! Har starka symptom på stress (tappar asmycket hår), plus att jag lätt blir irriterad och nedstämd. Men tar man på sig för mycket jobb och uppgifter antar jag att jag  får skylla mig själv. I helgen är jag ledig så då ska jag verkligen unna mig själv. Jag och Sara ska ta ett (2,3,4?) glas vin på fredagen och på lördag ska jag shoppa. Mer uppdatering ikv. Ska be Kajsa göra klart min design så den kommer upp också :)... Tjo!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback