Dags att städa upp i garderoben!

Jag är ganska pedantisk av mig. Vill hålla rent och snyggt runt om mig. Annars blir jag lätt stressad och irriterad! Men när jag kommer till att hålla ording i garderoben så är det tydligen inte alls lika viktigt :P haha.
Men ni vet ju hur det är att välja kläder på morgonen. Jag byter outfit ganska många gånger innan jag hittar "den rätta" eller tills jag bara skiter i det och tar på mig något. Och när man då har provar och trixat med kläderna så blir det till att jag slänger in det jag inte ska ha på mig. Simple but not so effective!
Så nu när jag har lite ensamtid (Danne är på träning) så tänkte jag passa på att röja upp lite. Ska även vika ner tvätten som vart efter helgen och hänga upp tvätten som min man tvättade idag :D Jag älskar att han är så ansvarsfull och vi hjälps åt med alla verkligen! Han är helt klart bäst ♥
I helgen var jag, Danne, Zacke, Emma, Sarah och Jocke i Leksand. Det var hur mysigt som helst. Det är så himla skönt att bara åka iväg en helg som vi gjorde. Hade det trevligt och bara tog dagarna som dom kom.
Tack för en underbar helg♥


Det är mycket prat nu på att jag inte bloggar! Men det kommer, jag lovar er! Ska tjata lite på syster som ska fixa bloggen.

Men nu ska jag börja rensningen i garderoben. Bilder kommer även på lite shopping som vart i helgen!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback