Ensam-mys

Nyduschad och fräsch!

Har tagit en lång dusch och omvårdnat huvud och hud :) Sitter här och målar naglarna, samtidigt som jag kollar på tv och äter godis. Vilken myskväll jag har!



Kollar runt lite på nätet. Jag vill köpa nagelkit! Jag förlängde ju mina naglar hos Carro precis innan nyår och nu har jag blibit så taggad på att försöka själv. Så jag tänkte faktiskt beställa hem nagelprylar och allt där till. Jag har även funderat på att köpa keratintång och tillbehör. Jag vill lära mig att förlänga håret själv och fixa snugga naglar! Det är något jag verkligen tycker är roligt. Allt med Make Up, Styla håret, trixa med naglar. You name it :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin blogg du fått :) Vi borde ses snart!

2012-01-11 @ 12:09:12
URL: http://zeta.myshowroom.se









Kom ihåg mig?

Trackback