Sommar?

Är det några fler än jag som vill ha sommar?

Helt sjukt så jag saknar sommaren. Imorse gick jag till jobbet. Och jag lovar er att hade jag lagt mig i snön så skulle ingen hitta mig. Jag var helt igentäck av snö!
Men för att få fram de positiva i detta vinerland så vill jag bara påminna om att jag och Matilda åker till London på söndag. Dock är Matilda sjuk nu, så hon måste bli frisk tills dess!!! Annars åker vi såklart ändå :)
Juste, är för övrigt hemma hos mamma nu. Vi sitter och pratar och kollar på tv. Jag har saknar henne så mycker. Eftersom jag hållt mig i Norrtälje av en iof underbar anledning. Men idag bestämde jag mig för att åka hem hit.
Får de hur det kommer att gå att sova utan Danne ikväll?! Har ju varit med honom varje dag en längre tid nu :)
Nu ska jag umgås med mamma, så vi hörs!
SOMMAR-SOMMAR-SOMMAR-SOMMAR



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback