Precis vad jag vill... Eller inte!

Mår som en påse skit!

Imorse kände jag mig astrött. Men det kan ju ha sin anledning att jag gick upp 05.30 för att jobba. Sen har hela dagen rullat på, känns mig seg och trött men ändå frisk. Det är inte ofta jag är sjuk! Men innan middagen så började jag känna mig varm och ännu segare. La mig på golvet för att jag kände mig yr.

Sen ringer Mandy och frågar hit jag mår. Jag som vanligt säger jag att jag mår bra. Och då visar det sig att hon mår jätte dåligt. Vi tror nu att vi blivit matförgiftade av kinamaten.

Nu mår jag jätte illa och har feber! Det var precis INTE de jag vill ha. Så nu ligger jag under en filt, fullt påklädd och ändå fryser jag. Bara väntar på att få upp kinamaten dom tränger sig sakta uppåt i strupen. Fy faaaan!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback