Tillbaka till bloggen

TILLBAKA!
Vad händer med mitt skrivande?!  Det har hänt rätt mycket sen sisst!






Först och främst så har vi haft en livs levande varg på tomten, tro det eller ej men jag har bevis!
Hur läskigt är inte det!



Inte så bra bild.


Eftersom jag inte jobbade så mycket på den Dagliga verksamheten tog jag tag i mig själv & gick ner till Arbetsförmedlingen. Där skrev jag in mig som arbetslös.
Jag förstod inte så mkycket av hur jag skulle skriva in mig så jag bad personlalen om hjälp, och en manlig visade hur jag skulle gå till väga. Men av en konstig anledning skrev jag in min på två olika ställen. Ett var så att bara arbetsförmedlingen kan kolla på min profil & den andra var tvärt om, alla kan gå in och kolla!
Aja, de gör ingen tänkte jag.
Några dagar efter skulle man komma tillbaka dit för att gå på möte. Men Ida försov sig & fick istället hem ett brev där det stod att jag hade missat mötet & skrivs därför ut ur arbetsförmedlingen.
Suck.. De va ju inte bra..! Eller så gjorde det inte så mycket, för dagen efter ringer min mobil och en kvinna har gått in och sätt min profil & jag skulle på intervju!
Ohh! Nervös!
Det gick hur som helst bra! Nu har jag en heltjänst som personlig assistent.. Bästa jobbet jag kunnat tänka mig!
Personalen är underbar & framför allt Ingvor. Hon jag är assistent åt! Helt fantastisk kvinna! :)



Nästa roliga sak att skriva om.
Jag letar efter en lägenhet att hyra. Ni vet ju, alla vill flytta hemifrån..
Jag älskar igentligen att bo hemma, älskar min familj & jag vet att jag skulle få hem längtan om jag flyttade :P
Men det får man räkna med..!
Hur som helst så satt mamma på jobbet förra veckan och råkade höra att en av hennes jobbar kompisar skulle flytta och ville hyra ut sin lägnehet.
Mamma drog snabbt tag i henne & gav mig som förslag.
Så jag, Tim & mamma åkte och kolla på den. Jättefin var den! Perfekt för mig, det var en etta men ganska stor..
Både jag, mamma & jobbarkompisen tyckte det var en bra ide' att jag skulle få hyra den & på Måndag flyttar hon ut ur lägenheten!
Och för hopningsvis flyttar jag in :D




Den 15 Novermber åker jag och Anna upp till Östersund där vi finner våran söta vän Sara.
Hennes pojkvän bor där & enligt ryckten har han väldigt roliga kompisar!
En utan kompisarna fyller år & ska ha fest, men tema!

Exakt, Hello Kitty tema...! Hur roligt som helst. Så nu far jag & Anna som idioter & letar efter kläder & prylar vi kan ha på oss..
Vi drog en runda i Täby Centrum & lite har vi hittat!

* Rosa leggins


* Hello Kitty krona


* Öron, rosa ögonfransar & rosa glitterpärlor som man färster i ansiktet


* Vit T-shirt & rosa linne


* Vita Shorts




Sen är frågan vad man ska ha för skor till, jaghar massa skor men inga som är passande?! Hm..


Samtidigt som vi var i Täby åkte vi till Arninge & kollade på skor... Eller vi kollade inte, vi handlade:P
Det går aldrig att säga att man ska kolla på kläder/skor eller vad som helst, man köper alltid något.

Bruna stövlar-


Svarta stövlar-


Blåa pumps-




♥Nu sitter jag med Matilda & kollar på film. High school musical..!
 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback