Å måndag igen

Helgen går så fruktansvärt fort, man hinner ju inte njuta av den! ..Iallafall så har jag jobbat idag 8-17, träffade Ajla och Annie på rasten. Riktigt härliga tjejer :) Snackade lite och sen var det dags för mer jobb. Tråkigt att skriva om jobbet så lite info om helgen.

Marie och jag åkte på fredagen till Uppsala och kollade på Hockeymatch, hittade ju "så" bra! Nej, så vi fick fråga oss fram. Väl där så var det skitkallt och jag gjorde bort mig. Rimbos målvakt släppte in mål typ hela tiden så när han släppte in ett av målen skrek dom flesta så då tänkte jag med de men bara det att när jag skriker:
IN MED ROBIN!, då blir det knäpptyst! Japp, typiskt mig! Matchen var jättetråkig med roligare var Maries killkompis som kom dit. Han var asrolig!
Efter matchen som vi inte tittade klart på, drog vi hem till Rimbo och fixade oss för kvällen. Jag säger bara, ONÖDIGT mycket sprit! Det var jättetrevligt och jättetrevligt folk men jag mådde såååå dåligt när vi gick hem, även på morgonen. Så jag och Tim låg i sängen halva dagen!

På lördagen var det tveksamt på om vi skulle festa men efter mycket peppande från Robin och Marie bestämde vi oss för att äta tacos hos mig och Tim och sedan var festen ihåg, det rullar in folk, sitter och dricker, snackar och har det mysigt. Åker in till Mobergs och fortsätter kvällen!
Jag fick höra hela kvällen av Tim: Du är skylldig mig en drink! ... Men grejen är att jag frågade om jag fick den men han svarade inte och då tog jag det som ett ja :) Men du älskling! Du är faktiskt skylldig mig en del av hyran! HA!

På söndagen var det en chilldag. Vi gjorde inte så mycket, åkte hem till Tims föräldrar och käkade middag och åt äpplepaj med någon gos sås, färgade och klippte oss och hade det mysigt hemma!


Tråkigt mycke skrivande, jag hatar att läsa när andra skriver mycket, men det var de!



Veckans bild på Mobergsbar.se


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback