Slutar andas snart..



Jag önskar att jag aldrig behövde tvivla! Det gjorde jag inte heller.. men nu vet jag inte vad jag ska tro?!
Vad är meningen med mitt liv? Jag orkar inte leva så här..
När jag säger att jag älskar dig så är det inga tomma ord, utan något stort som jag håller hårt om mitt hjärta!
Du vet hur jag mår, du vet vem jag älskar, du vet allt om mig. Utan dig.. jag vet inte, jag kvävs i tårar! Kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Allt är så tomt just nu, jag känner att jag vilken sekund som helst skulle kunna sluta andas. Jag orkar inte vara osäker på mitt liv!
Jag vet vad jag vill och blir så krossad av att inte veta vad du vill?! Jag trode jag hade gått igenom det värsta i mitt liv, men det är långt ifrån det värsta. Jag går ständigt och undrar på Varför, varför just jag!
Utan min andra halva, Du.. Skulle jag aldrig bli hel igen. Jag hoppas och ber till Gud att du förstår vad vi har tillsammans.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jessica

Fint skrivet. Usch va jobbigt men Hoppas att det löser sig vad det nu kan vara.. Kram

2010-09-14 @ 19:00:52
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Men Ida, Hoppas allting blir bra mellan er.<3

Vet inte vad det där handlar om, men jag hoppas det löser sig.

Som du vet så finns jag här om du behöver prata.

Massa kramar<3

2010-09-15 @ 18:28:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in på min blogg och tryck på annonsen högst upp och bli medlem, sedan lägger du upp annonser i din blogg så att du tjänar pengar av att andra går in på din blogg.



Mvh Zandra

2010-09-16 @ 18:22:49









Kom ihåg mig?

Trackback