GOD MORGON

1. Jag vill flytta
2. Flytta från Rimbo
3. Så långt bort från Rimbo som möjligt

Haha, nej men så här är det. Jag vill ju flytta till Norrtälje. Och man längtar ju ännu mer när något som detta händer:

Jag vaknar först av att något i badrummet rasar. Då vart jag så himla rädd att jag tänkte väcka Tim, för jag var så säker på att någon hade tagit sig in. Men så låg jag kvar med krampgreppet i täcket och lyssnade. Ingenting hörs, så de var väl en ande eller nått?!
-Jag somnar om-
Vaknar igen. Och nu är klockan 02.00 och det skriks utanför lägenheten, hundar skäller. Vad fan är det här? Jag lägger kudden på huvudet men det hjälper inte. Så jag lägger mig på rygg och bara stirrar upp i taket av ilska. Mina tankar- Jävla skitrimbo, fan ta Rimbo, jag flyttar imorgon, bara skit här, jävla problemBY!!!
Ah, jag han nog att tänka många tankar till det plötsligt börjar blinka blått i sovrummet. Jag går upp och kikar ut genom fönstret. Och där står polisen.

Dom åker ofta här utanför. Det börjar bli en vana men en väldigt jobbig vana. Man känner sig inte säker här för fem öre och dessutom trivs jag inte här. Jag vill flytta och det är nu..


Det var de :) Nu till det lite roligare. Jag har kollar på Big Brother, ska käka något. Ligga på soffan till det är dags att göra sig klart för att åka in till stan och sedan jobba.

Morgonen outfit.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback