Tjenis penis!



Vilket väder! .. men det blåser lite.

Jag ska snart åka hem till mamma & pappa. Eller först få upp min sambo ur sängen! Han mår inte så bra idag men det förtjänar han :P haha! Var lite full igår.
Jag hade tänkt att ha en riktigt mysig helg, käka på resturang, sola, bada, chilla etc. men jag har en känsla av att det inte riktigt blir så. Morgonen började tex med att min chef messade. Så jag ska jobba extra. Men det är lugnt, ikväll 20.00-23.00 och imorgon 09.00-12.00.
Igår var det ju studenternas dag. Därmed min kusin Annas stora dag. Grattis igen! Jag var så jäkla sugen på att hoppa upp på ett flak och bara röja. Den känslan av att äntligen gå ut skolan och börja vuxenlivet, de är magiskt! Jag vill ta studenten igen!!! Efter att jag kollat på utspringet och följt alla studenter till parken så hoppade jag in exrta och jobbade några timmar. Sen kom mamma och hämtade mig, och vi styrde bilen mot Bergshamra där mottagingen vart. Vi fick jättegod mat och dryck. Efter det for jag iväg till min bästa Denice. Vi satt på hennes balkong och snackade och drack lite av varje. Jättemysigt♥.. tills det manliga könet kom dit!! Fan så fulla dom var. Där satt jag och Denice och hade det hur bra som helst. Sen kommer killarna och tar all plats! Så farligt var det ju inte men vi hade det mycket lugnare innan dom kom. Tim ska vi ju inte tala om. Har aldrig vart med om att han varit så full. Det tror jag inte dom andra vart med om heller.. men men! Det visar sig ju nu.. när han fortfarande ligger deckad i sängen!

Nej, nu ska mitt liv i handen och fortsätta ha en underbar dag och njuta av livet och sommaren :)



'


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback