Hos föräldrarna

God kväll!

Typiskt att man ska bli sjuk när det behövs folk på jobbet. Men imorgon tänker jag jobba iaf.

Jag är hos mamma och pappa nu. Ska hämta en bakmaskin. Jag, Daniel, Sandra och Andreas ska baka imorgon. För på söndag blir det kalas. Då fyller min käraste 23 år. Och Sandra fyller veckan där på :) när vi ändå är i gång så fyller Andreas år veckan efter Sandra :P

Har varit på banken idag. Pratat om lån och sparande. Även lite om vad som gäller med uthyrning av min lägenhet. Jag har ju tagit alla mina saker och flyttat till Daniel. Vilket är helt underbart! Så nu ska jag skicka in ansökan till föreningen jag har min lägenhet hos för att få ett godkännande gör att hyra ut min. Hoppas verkligen jag får de! Annars vet jag inte vad jag gör!

På tal om flytten till Daniel. Vi har satt upp min 52" tv i sovrummet :) så jäkla najs! Känns lite lyxigt. Hihi.

Nu ska jag ta mig en kopp te med honung. De ska vara bra när man har ont i halsen.



Här har ni mammas och pappas ena hund Izor. Så gosig!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback