Nu flyttar jag!

Som Ni kanske har förstått, så bor jag med min älskling i hans lägenhet. Och nu har jag fått klart besked att få hyra ut min lägenhet. Känns så himla bra. Nu kan jag flytta till honom på riktigt. Och vi kan börja planera och investera.

Är så himla glad!

Jag och Martin far fram och tillbaka med släp. Just nu är vi på väg till mamma och pappa för att lämna min säng, hylla och lite småsaker till Kajsa som ska få låna de av mig. Efter de ska jag städa upp i lägenheten. Sara, Linnea och Jimmy ska komma och kolla på den. Så då måste de vara lite fint iallafall :P
Imorgon är jag ledig så då ska allt vara som klart. Det är lite småfix som Danne ska hjälpa mig med. Sen så kan jag börja hyra ut :)

Äntligen blir vi sambos på riktigt älskling <3


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback